ایران ترجمه


اپليكيشن لغت‌نامه شخصي براي آي‌فون

٢٠ فروردین ماه ١٣٩٢ ساعت ١٨:۴۶

‫آقای احسان عباسی، یکی از همکاران ما در ایران ترجمه، به تازگی اپلیکیشنی را برای سیستم عامل‌های آی او اس ساخته است که به نظر ميرسد بتواند برای بسياري از همكاران و كاربران ايران ترجمه و كليه كساني كه در حال يادگيري زبان هاي خارجي هستند مفيد واقع گردد.

لغت‌نامه شخصی» یا «MyDictionary» برنامه‌ای است که بتازگی برای گوشیهای آی‌فون عرضه شده و برای مترجمین و كساني که در حال یادگیری زبانهای خارجی هستند بسیار پرکاربرد میباشد.
تفاوت اصلی لغت‌نامه شخصی با لغت‌نامه‌های معمولی در این است که این برنامه به خودی خود لغتی را شامل نمیشود بلکه لغات و معانی توسط کاربر در دسته‌های دلخواه افزوده میشوند. بدین ترتیب امکان ذخیره، سازماندهی و یافتن لغات و معانی پرکاربرد و مرتبط با زمینه فعالیت کاربر به سادگی امکانپذیر است. از دیگر امکانات این برنامه میتوان به مواردی چون جستجو براساس لغت به معنی و بالعکس، ویرایش سریع دسته‌ها، خروجی گرفتن از یک یا چندین دسته به فرمت CSV و تهیه و بازیابی نسخه پشتیبان (امکان انتقال لغات به دستگاهی دیگر از این طریق وجود دارد) اشاره کرد.

قابلیت‌ها:
- سازمان‌دهی لغات در دسته‌ها
- جستجو براساس لغت به معنی و بالعکس
- ویرایش دسته‌ای در قسمت دسته‌ها
- خروجی گرفتن از یک یا چندین دسته به فرمت CSV
- تهیه و بازیابی نسخه پشتیبان (امکان انتقال لغات به دستگاهی دیگر از این طریق وجود دارد)
- سازگار با ios 6 به بعد و آی‌فون‌های چهار و پنج

کاربران دارای دستگاههای جیلبریک شده این برنامه (با منوهای فارسی) را میتوانند از بازارچه اینترنتی سیبچه به قیمت هزار تومان خریداری کنند. اطلاعات بیشتر همراه با عکسهایی از محیط این برنامه نیز در این آدرس قابل دسترس است. سایر کاربران میتوانند با مراجعه به App Store نسخه‌های Lite (رایگان - با محدودیت سه دسته و ده لغت در هر دسته) و Pro (به قیمت یک دلار) را با منوهای انگلیسی به ترتیب از این آدرس و این آدرس تهیه کنند.
لغت‌نامه شخصی با iOS 6 به بعد و آیفون‌های چهار و پنج سازگار است.

  • شماره واتس‌اَپ
  • تماس با ایران ترجمه
  • تلگرام
  • به پرداخت بانک ملت