ایران ترجمه


فرا رسیدن مهر ماه و آغاز سال تحصیلی مبارک

٢٩ شهریور ماه ١٣٩٣ ساعت ١۵:۵٣

ایران ترجمه فرا رسیدن ماه مهر و سال تحصیلی جدید را به تمامی دانش آموزان، معلمان، دانشجویان، اساتید دانشگاه ها و جامعه علمی کشور تبریک می‌گوید.

با آرزوی سالی توام با موفقیت، امیدواریم در سال تحصیلی جدید نیز همانند سالیان گذشته، بتوانیم با ارائه خدمات ترجمه تخصصی برای بیش از 30 زبان زنده دنیا و ترجمه دانشجویی برای تمامی رشته های دانشگاهی، در کنار شما، قدمی هر چند کوچک جهت ارتقاء علمی کشور عزیزمان ایران برداریم.

برخی از رشته های دانشگاهی که ترجمه آن ها در ایران ترجمه انجام می پذیرد بدین شرح می باشد : ترجمه فارسی به انگلیسی، ترجمه انگلیسی به فارسی و 30 زبان زنده دیگر دنیا بصورت تخصصی در رشته ها و زمینه های پزشکی و دندانپزشکی، روانشناسی، جغرافیا، حقوق، شیمی، علوم اجتماعی، علوم پایه، کامپیوتر و آی تی، حسابداری، عمومی، مکانیک، هنر، زیست، ادبیات و زبانشناسی، اقتصاد، ورزش، برق و الکترونیک، اسناد تجاری و بازرگانی، متالوژی و مواد، کشاورزی و صنایع غذایی، نفت و گاز و پتروشیمی، زمین شناسی و معدن، فقه و علوم اسلامی، صنایع، فلسفه، عمران، مالی، سیاسی، مدیریت، معماری و ... که ترجمه تخصصی آنها انجام می پذیرد.

  • شماره واتس‌اَپ
  • تماس با ایران ترجمه
  • تلگرام
  • به پرداخت بانک ملت